اگرچه نامی از این گونه دیده نشده است، اما باید بدانید کندش ریشه ای غنی از ساپونین دارد. ساپونین ها در بسیاری از گیاهان یافت می شوند، از جمله چندین مورد که اغلب برای غذا استفاده می شوند، مانند لوبیاهای خاص. راه های اصلی کمک به درمان ریزش مو با روغن کندش، تحریک فولیکول های مو (ریشه) و ترویج گردش خون سالم است. روغن کندش همچنین با متعادل کردن چربی پوست سر بهمراه تغذیه پوست سر و فولیکول ها عمل می کند.

روغن کندش به طور موثر گردش خون را افزایش می دهد، شوره سر را درمان می کند و به انواع موهای نامتعادل و کم تغذیه حیات می بخشد. کندش با کاهش چربی و احتقان پوست و تحریک فولیکول‌های پایه سر از پوست سر حمایت می‌کند و در نتیجه باعث رشد مو و کاهش ریزش مو می‌شود.

ترکیبات درمانی روغن کندش به قوی و سالم ماندن موها کمک می کند و توانایی آن در آرام کردن اعصاب و کاهش بیش فعالی نیز آن را به انتخاب خوبی برای درمان تظاهرات فیزیولوژیکی (همه انواع استرس) که باعث ریزش مو می شوند تبدیل می کند.

روغن کندش برای تقویت گردش خون عالی است. مالیدن آن، پوست سر شما را تقویت کرده و احتمال ریزش مو را کاهش می دهد. همچنین روغنی عالی برای سم زدایی، تقویت شفافیت ذهنی، تسکین دردهای عضلانی، تسکین آرتریت و تقویت سیستم ایمنی بدن است.

روغن کندش، مانند رزماری، یک روغن قوی است. این روغن روی بسیاری از شرایط تأثیر می گذارد و یک روغن تقویت کننده عالی است. باعث می شود ریشه مو تقویت شده و در مقابل انواع ریزش مو، ریشه را محکم و استوار کند. همچنین با تقویت موهای ریز باعث پرپشت شدن مو شود.

این روغن همچنین به جلوگیری از ریزش مو کمک می کند و هم رشد فولیکول های جدید را افزایش می دهد. این روغن برای پوست های خشک و چرب به طور موثر عمل می کند و یک روغن جهانی است که برای درمان شوره سر توصیه می شود . روغن کندش برای درمان ریزش موی موجود و جدید بسیار عالی است و در عین حال باعث رشد موهای جدید می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *