درمان ویتیلیگو با روغن نارگیل

درمان ویتیلیگو با روغن نارگیل

ویتیلیگو پیسی vitiligo برص نوعی اختلال پوستی است که در صورت از دست دادن ملانین در سلولهای پوست بروز می کند. این یک بیماری طبیعی است که در آن لکه های سفید روی پوست ظاهر می شود که ملانین از بین رفته است. به غیر از پوست لکه دار، مو و مژه شروع به سفید و خاکستری می کند. ویتیلیگو همچنین باعث تغییر رنگ شبکیه می شود. این نوعی بیماری خود ایمنی است که به دلیل تغییراتی که توسط عوامل مختلف ایجاد می شود در بدن رخ می دهد. حمله ناخواسته قارچ، باکتری یا انگل بر هماهنگی طبیعی بدن باعث ایجاد چنین اختلالات و بیماری هایی می شود. ویتیلیگو در افراد مختلف متفاوت است و درمان نیز ممکن است بر همین اساس متفاوت باشد. با این حال، گفته می شود که اختلال ویتیلیگو به خوبی با روغن نارگیل درمان می شود. در ادامه در مورد برخی از داروهای طبیعی ویتیلیگو و فواید روغن نارگیل برای ویتیلیگو بیشتر بدانید.

پیشنهاد : برای مشاهده کرم گیاهی درمان ویتیلیگو اینجا کلیک نمایید

داروهای طبیعی درمان ویتیلیگو

در حالی که داروها می توانند تا حدودی کمک کنند، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که داروهای طبیعی را برای معالجه ایمن ویتیلیگو انجام دهند. برخی از رایج ترین روش های درمانی طبیعی به شرح زیر است:

روغن نارگیل
این یکی از رایج ترین داروهای طبیعی است که به طور گسترده برای ویتیلیگو استفاده می شود. با داشتن روغن نارگیل به راحتی در دسترس است و میتوانید روزی چند بار استفاده کنید.

عصاره برگ زیتون
گفته می شود عصاره برگ زیتون در هر فروشگاه پزشکی موجود است. قارچ ها و باکتری ها را کاهش می دهد و به طور طبیعی باعث کاهش لکه های ویتیلیگو می شود.

آلوئه ورا
آلوئه ورا را می توان به راحتی در خانه نیز یافت. می توان از آن بر روی پوست استفاده کرد یا از آن به عنوان یک داروی طبیعی برای پوست لکه دار ویتیلیگو استفاده کرد.

فواید روغن نارگیل برای ویتیلیگو

روغن نارگیل در هر خانوار به راحتی در دسترس است و یکی از بهترین داروهای درمانی ویتیلیگو است. روغن نارگیل در تسکین این وضعیت تا حدی مفید است و برای درمان طولانی مدت ویتیلیگو نیز استفاده می شود.

پیشنهاد: برای مشاهده روغن نارگیل مخصوص برای ویتیلیگو اینجا کلیک نمایید

در اینجا چند مزیت مهم روغن نارگیل برای ویتیلیگو وجود دارد:
– روغن نارگیل یک مرطوب کننده عالی است. با توجه به این واقعیت ، توصیه می شود بهترین راه حل طبیعی ویتیلیگو باشد.
– روغن نارگیل برای از بین بردن میکروب ها، باکتری ها و قارچ ها شناخته شده است ، که این یک مزیت مهم در درمان ویتیلیگو است.
– این ماده حاوی مقدار زیادی چربی است که به حفظ لکه های پوستی و در نتیجه تسکین پوست کمک می کند و در نهایت لکه های سفید ویتیلیگو را کاهش می دهد.
– روغن نارگیل با افزایش ترشح ملانین در پوست باعث اصلاح مجدد پوست می شود و بنابراین ویتیلیگو را درمان می کند.
– روغن نارگیل تغذیه ای اساسی را برای پوست فراهم می کند که با نگه داشتن نرم و تغذیه آن ، همیشه و در عین حال آن را در مبارزه با لکه دار شدن کمک می کند.
– همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان مفید به پوست کمک می کند تا درخشش خود را حفظ کرده و از پیری جلوگیری کند.
– روغن نارگیل همچنین به احیای سلول های مرده ناشی از ویتیلیگو کمک می کند و در نتیجه لکه ها را کاهش می دهد.
– عوارض جانبی استفاده از روغن نارگیل بر روی پوست وجود ندارد ، بنابراین کاملاً بی خطر است.
– از آنجایی که روغن نارگیل برای استفاده کاملاً بی خطر است و هیچ عارضه جانبی ندارد ، همانطور که مورد نیاز افراد مبتلا به ویتیلیگو است می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد. روغن نارگیل برای بهترین نتیجه باید حداقل دو تا سه بار در روز روی پوست بمالد. این می تواند تنها در نواحی لکه دار یا در سراسر بدن اعمال شود.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “فواید روغن نارگیل برای ویتیلیگو

  1. خانم محمدی گفت:

    سلام کرم ویتلکسین ژیورل می خواستم قیمتش چند اس برای لکه سفید صورتم خیلی ناراحت استم از کجا پیدا کنم اگر لطف کنید برام آدرس

    1. سلام لطفا تماس بگیرید. یا از طریق لینک زیر اقدام بفرمایید.

      برای مشاهده کرم ویتلکسین اینجا کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *