عمل اسلیو یا عمل جراحی معده در دو دهه گذشته دوازده برابر شده است. اثرات این عمل معده باعث کاهش سریع وزن می شود که بر ویژگی های صورت تاثیر می گذارد. ما معتقد هستیم جراحی برای لاغر کردن بدن یاعث افزایش اثرات پیری بر روی پوست صورت و بدن می شود بنابراین ظاهری پیر تر به بیمار می دهد.

کاهش وزن سریع بر زیبایی چهره تاثیر می گذارد. کاهش وزن خفیف توسط پاسخ دهندگان نظرسنجی، به عنوان ظاهر یک بیمار جوان تر اما کمتر جذاب درک می شود، در حالی که کاهش وزن سریع، صورت یک بیمار را پیرتر می کند.

لاغر شدن صورت یک فرآیند پیچیده و چند عاملی است که شامل فعل و انفعالات هم افزایی حجم و موقعیت چربی صورت، کاهش کشش بافت نرم و تغییرات اسکلتی عضلانی است. براساس تحقیقات بدست آمده، صورت لاغر باعث ظاهر کسل و پیر برای افراد می دهد.
هدف مطالعه ما مقایسه این بود که چگونه کاهش چربی صورت بر سن افراد تأثیر می گذارد. به همین خاطر ما روی 60 بیمار مطالعه کردیم که وزن خود را تا 60 درصد کاهش دادند ما توانستیم اثرات کاهش چربی صورت را با استخدام بیماران چاقی، ارزیابی کنیم. کاهش وزن زیاد بخصوص بعد از عمل اسلیو معده، در یک دوره زمانی کوتاه جنبه های پیری صورت را زیاد می کند و در نتیجه سنی بالاتر از سن واقعی شخص درک می شود. در حال کلی جراحی معده بر جذابیت کلی صورت تاثیر می گذارد.

اگر می‌خواهید بعد از عمل اسلیو معده هنوز گونه های گرد و پر خود را داشته باشید می توانید از روش های خانگی بهره بگیرید تا گونه های چاق و گرد را داشته باشید. گونه های پر، باعث ایجاد چهره ی جوان و شاداب می شود.

گونه های چاق و گرد باعث زیبایی چهره شخص می شود. در حالی که صورت لاغر باعث چهره پیر و افتاده می شود. در ادامه روش های خانگی برای پیشگیری از لاغر شدن صورت بعد از رژیم لاغری یا جراحی اسلیو معده توصیه می کنیم. پس تا اخر مطلب مطالعه کنید.

روش های طبیعی و خانگی برای داشتن گونه های چاق تر

تعدادی از روش های خانگی وجود دارد که بسیاری از افراد تست و رضایتشان را اعلام کردند. این روش ها شامل استفاده از محصولات موضعی برای آبرسانی عمقی پوست تا تغذیه مناسب برای داشتن صورت چاق می باشد. شما اگر قصد عمل معده دارید یا میخواهید رژیم لاغری بگیرید حتما ادامه را مطالعه کنید

ورزش های صورت انجام دهید

ورزش های صورت یا یوگای صورت باعث تقویت ماهیچه های صورت می شود تا پوست صورت جوان شود. براساس تحقیقاتی که انجام گرفته است، اگر شما روزانه ورزش های صورت را انجام دهید باعث لیفت و چاق شدن صورت می شود.

در حالت کلی، تمرینات صورت می تواند عضلات صورت را بزرگ کند که منجر به گونه گذاری شود. در ادامه یوگای صورت را آموزش می دهیم.

برخی از تمرینات عمومی یوگای صورت

لب های خود را جمع کنید و حالت لبخند به خود بگیرید، در این وضعیت ماهیچه های گونه را بالا ببرید. سپس انگشتان هر دست را در اطراف دهان بگذارید و گونه هایتان را بالا بیاورید. حدود 20 ثانیه در این حالت بمانید.
دهان خود را ببندید، گونه های خود را حداکثر باد کنید. قبل از اینکه هوای داخل دهان را بیرون بیاورید، بمدت 45 ثانیه در این وضعیت بمانید.
کلمه O را بگید و دهانتان در این وضعیت بماند و لبهایتان را داخل دهان ببرید طوری که روی دندان ها قرار بگیرید و در این وضعیت لبخند بزنید حدود 30 ثانیه در این وضعیت بمانید.

از پوست سیب استفاده کنید

بسیاری از محصولات مراقبت از پوست حاوی عصاره پوست سیب است. پوست سیب باعث کلاژن و الاستین سازی می شود و چهره جوان برای شما می دهد. این بخاطر این است که سیب یک آنتی اکسیدان قوی هست که برای داشتن گونه هایی پر کمک می کند. ماسک سیب می تواند برای شما کمک کند.
یک سیب درشت را رنده کنید همراه با آب و تفاله روی پوستتان قرار دهید بمدت 20 دقیقه صبر کنید سپس صورت خود را بشورید. سیب باعث آبرسانی عمقی به پوست می شود.

از آلوورا استفاده کنید

در لاغری های شدید بخاطر رژیم گرفتن یا عمل معده پوست شما کاملا کم آب می شود. در این شرایط استفاده از آلوورا برای داشتن ظاهری هیدراته و چاق به پوست شما کمک می کند. براساس تحقیقات به عمل آمده، استفاده موضعی آلوئه ورا می تواند باعث کاهش خطوط چین و چروک سطحی روی پوست شود. آلوئه ورا همچنین یک آنتی اکسیدان قوی حاوی ویتامین E,C است. به همین خاطر باعث گونه گذاری و چاق تر شدن صورت می شود.

آلوئه ورا بخورید

علاوه بر اینکه آلوئه ورا را بصورت موضعی استفاده می کنید، می توانید بصورت خوراکی هم از ویتامین های این گیاه استفاده کنید. آلوورا حاوی ویتامین ب12 است که باعث کلاژن سازی در بدن می شود. در خوردن آلووا زیادی روی نکنید چون باعث اسهال و بیماری های روده می شود. آنتی اکسیدان موجود در آلوئه ورا باعث دفع رادیکال های آزاد می شود. رادیکال های آزاد باعث پیری و چین و چروک پوستی می شود.

سیب بخورید

در بالا اشاره کردیم که از ماسک سیب استفاده کنید ولی از خوردن سیب هم غافل نشید. سیب حاوی انواع ویتامین های A,B,C هست تا باعث کلاژن و الاستین سازی پوست می شود. سیب پوست شما را مثل پوست کودک صاف و نرم می کند. توصیه من به شما بجای خوردن میان وعده مثل چیپس، سیب بخورید تا بدنتان سالم بماند.

به پوستتان عسل بزنید

عسل خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارد که می تواند باعث جوانسازی و گونه گذاری شود. می توانید می توانید ماسک عسل را روی گونه های خود بزنید بعد از 10 دقیقه بشورید. این باعث می شود بمرور زمان صورتتان چاق و جوان شود.

از ماسک شیر استفاده کنید

شیر حاوی چربی و پروتئین است. استفاده از شیر روی پوست باعث جوانسازی و رطوبت رسانی عمقی پوست می شود. شیر حاوی لاکتیک اسید است که باعث می شود سلول های مرده پاکسازی شده و سلول های تازه جایگزین شود. خوردن شیر هم باعث افزایش چربی ها میان بافتی صورت می شود.

روغن های گیاهی روی پوست بزنید

روغن های گیاهی دارای خواص مرطوب کنندگی و باعث تغذیه پوست می شوند. روغن هایی مثل روغن بادام، آووکادو، نارگیل می تواند غذای پوست شود و ویتامین های مورد نیاز پوست را تامین کند.

آجیل و دانه بخورید

آجیل ها پر کالری و چربی سالم دارند. خوردن آجیل می تواند به پر شدن طبیعی گونه ها کمک کند. کسایی که مرتب آجیل می خورند دارای پوست جوان و شادابی هستند. آجیل چربی میان بافتی صورت را احیا می کند.

نکات دیگر برای داشتن گونه های پر

همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید. اشعه های آفتاب باعث از بین رفتن کلاژن های پوست می شود. در صورتی که از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید، از پوست خود در برابر اشعه ها محافظت می کنید.
از آرایش زیاد پوست صورت اجتناب کنید. آرایش کردن زیاد باعث می شود به پوست اکسیژن رسانی کافی نشود و در این حالت گردش خون کاهش یافته و مواد مغذی به پوست نمی رسد. بمرور شاهد پوست شل و کسل خواهید بود.
سیگار و مشروبات الکلی پوست شما را مسموم می کند. الاستین پوست را از بین برده و باعث شلی و افتادگی صورت می شود. برای داشتن گونه های پر باید پوستی سفت داشته باشید.
آب به فراوان بخورید. نوشیدن آب باعث هیدراته ماندن بدن می شود. حتما اطلاع دارید که 75 درصد بدن ما را آب تشکیل داده پست در خوردن آب کوتاهی نکنید. آب به داشتن پوستی سالم و زیبا کمک می کند

استفاده از کرم های چاق کننده صورت

رژیم گرفتن یا عمل اسلیو معده باعث می شود کلاژن سازی پوست ضعیف شود. روش های خانگی موثر است ولی شاید استفاده برای بعضی افراد مشکل باشد و همچنین درمان های خانگی ممکن است قدرت مثل کرم را نداشته باشد.


برخی از خواص کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس:
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– پر کردن چروک های عمقی پوست
– محرک افزایش تنفس سلولی و بهبود دهنده فعالیت های حیاتی پوست
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداندن فرم اولیه چهره
– بازسازی کننده و تسریع ساخت سلول های لایه اپیدرم پوست
– اکسیژن رسان عمیق و تغذیه کننده پوست
– کلاژن سازی پوست
– لیفتینگ و فرم دهندگی فوری صورت
– ۵۰ میل
– ساخت کشور سوئیس
» برای خرید کرم لیپوفیلر لاکویینتا اینجا کلیک نمایید


لوسیون ولومایزینگ فبریژن Volumizing Fabrigen جهت حجم دهی برای نواحی صورت، سینه و باسن تجویز می شود. این لوسیون کاملا دارای ترکیبات گیاهی-دریایی طب سنتی، باعث می شود بمرور زمان بافت ناحیه تقویت شده و حجم بگیرید. لوسیون ولومایزینگ فبریژن حاوی آلوورا، روغن خراطین، روغن دارچین، روغن شنبلیله، روغن رازیانه، روغن جوجوبا، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و غنی از ویتامین E می باشد.
برخی از خواص لوسیون ولومایزینگ فبریژن:
– حجم دهی و گونه گذاری صورت
– حجم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن
– لیفت کننده صورت، سینه و باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست
– درمان چین و چروک و سفت کننده پوست
– درمان خطوط اخم و لبخند
– کاملا دارای ترکیبات گیاهی و دریایی
– حجم ۵۰ میل
برای خرید لوسیون ولومایزینگ اینجا کلیک نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *