چاق بودن صورت معمولا آرزوی هر فردی است. برای گونه گذاری و چاقی صورت روش های زیادی وجود دارد ولی اینکه کدام روش پایدارتر و بدون عارضه تر باشد مهم است. روش هایی مثل کرم درمانی یا تزریق چربی می تواند باعث رفع لاغری صورت شود. ولی کرم درمانی به مراتب روشی بدون خطر است.
در حالی که بسیاری از خانم‌ها چهره‌های پررنگ را ترجیح می‌دهند، بسیاری از آنها نیز دوست دارند گونه‌های چاق داشته باشند زیرا ظاهری جوان‌تر به چهره می‌دهند. معمولا گونه های چاق ارتباط مستقیمی با وزن دارند. زنانی که شاخص توده بدنی بالایی دارند، تجمع چربی در صورتشان وجود دارد که باعث می شود گونه هایشان چاق به نظر برسد. با کاهش وزن صورت شما شروع به لاغر شدن می کند.

با این حال، اگر می خواهید گونه های چاق داشته باشید، بهترین راه این است که با مصرف غذاهای پرکالری به آرامی وزن اضافه کنید. در سایت شفادارو در مورد روش های طبیعی چاق تر کردن گونه ها به شما می گوید.

آیا افزایش چربی یا عضله به داشتن گونه های چاق کمک می کند؟

بله ، افزایش چربی یا عضله بر ویژگی های صورت شما تأثیر می گذارد . چربی بدن تقریباً 9 درصد از فرم صورت ما را تشکیل می دهد. طبق تحقیقات، شاخص توده بدنی (BMI) بر شکل صورت ما تأثیر می گذارد . اگر BMI بالاتر باشد منجر به گشاد شدن قسمت میانی و پایین صورت می شود.

از طرف دیگر، BMI کمتر، گونه های باریک تری به شما می دهد. بنابراین، در صورت افزایش چربی و افزایش شاخص توده بدنی، می توانید گونه های چاق داشته باشید. مطالعه دیگری نشان می دهد که چاق بودن گونه ها می تواند نشانه چاقی بالاتنه باشد . از این رو، افزایش وزن می تواند به چاق شدن گونه ها کمک کند.

چگونه به طور طبیعی گونه های چاق داشته باشیم؟

آیا می دانید چگونه صورت چاق داشته باشید؟ چربی بدن و صورت بارزترین عامل برای گونه های چاق است. با این حال، بسیاری از مردم بر این باورند که درمان های خانگی نیز برای چاق شدن گونه ها موثر است.

هیچ داده علمی وجود ندارد که ثابت کند درمان های طبیعی چاق شدن گونه ها را تضمین می کند، اما می توانید برخی از این درمان ها را امتحان کنید:

1- تمرینات صورت

یکی از محبوب‌ترین و طبیعی‌ترین راه‌ها برای چاق شدن گونه‌ها، انجام ورزش‌های صورت است که باعث می‌شود پوست شما سفت و چاق به نظر برسد. می توانید با تبدیل صورت خود به شکل O شروع کنید و آن را تا زمانی که ممکن است نگه دارید تا گونه هایتان پف کرده به نظر برسند. همچنین می توانید تمرین دیگری برای صورت را امتحان کنید که در آن باید انگشتان خود را به صورت مورب از کنار دهان به سمت گونه ها بلغزانید. این کار را از هر دو طرف به مدت 5-10 دقیقه امتحان کنید .

2- ماساژ صورت

در کنار تمرینات صورت، می توانید ماساژ کامل صورت را با آووکادو، زیتون یا روغن نارگیل نیز امتحان کنید تا جریان خون در صورت شما افزایش یابد. این کار باعث می شود صورت شما چاق به نظر برسد و ممکن است گونه های پرتر به شما بدهد.

3- آجیل بخورید

یکی از بهترین راه ها برای چاق شدن گونه های طبیعی، مصرف مواد غذایی با چربی سالم است. می توانید دانه ها و مغزها مانند بادام هندی و پسته را به رژیم غذایی خود اضافه کنید که کالری بالایی دارند و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. می تواند به افزایش رسوبات چربی روی صورت شما کمک کند و به طور طبیعی گونه های چاق را به شما بدهد.

4- ماسک سیب

یکی دیگر از درمان های خانگی برای گونه های چاق که اعتقاد بر این است که موثر است، ماسک صورت سیب است. سیب باعث تقویت کلاژن و تقویت پوست جوان می شود . می تواند به گرد شدن گونه های افتادگی کمک کند. برای این ماسک یک سیب را له کنید و با چند قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند و با آب سرد بشویید.

5- شیر را با عسل بنوشید

شیر سرشار از اسیدهای آمینه و پروتئین است و عسل نیز کالری بالایی دارد. نوشیدن شیر و عسل به طور منظم می تواند به افزایش وزن شما کمک کند و گونه های چاق را به شما بدهد. همچنین می‌توانید از ماسک‌های عسل برای داشتن صورت هیدراته، حجیم و گونه‌های پرتر استفاده کنید.

6- ماسک صورت گلاب و گلیسیرین

همچنین می توانید ماسک گلاب و گلیسیرین را برای آبرسانی و درخشندگی پوست امتحان کنید. می تواند صورت شما را سفت و گونه های پرتر کند. مقدار مساوی گلاب و گلیسیرین را در یک کاسه مخلوط کنید و از پنبه برای مالیدن ماسک روی صورت خود استفاده کنید. همچنین می توانید یک کپسول ویتامین E را به ماسک اضافه کنید.

7- رژیم غذایی سالم

داشتن یک رژیم غذایی متعادل و مغذی برای داشتن پوستی سالم و درخشان مهم است. همچنین می تواند به افزایش شاخص توده بدنی کمک کند ، که ممکن است باعث چاق شدن گونه ها شود.

8- بادکنک

دمیدن بادکنک یکی از بهترین تمرینات صورت برای گونه های پف کرده در نظر گرفته می شود زیرا بر عضلات صورت فشار وارد می کند .

9- شی باتر

شی باتر حاوی اسیدهای چرب و ویتامین E است که باعث سلامت پوست می شود. می توانید گونه های خود را با کره شیا ماساژ دهید تا پوستی حجیم و تغذیه شده داشته باشید.

10- دانه شنبلیله

دانه های شنبلیله سرشار از آنتی اکسیدان هایی هستند که می توانند به سفت و سلامت پوست کمک کنند . می توانید خمیری از دانه های شنبلیله خیس خورده درست کنید و به مدت 10 دقیقه روی گونه های خود بمالید . افزودن دانه شنبلیله به رژیم غذایی روزانه نیز گزینه خوبی است.

11- خود را هیدراته نگه دارید

پوست کم آب رنگ پریده به نظر می رسد و همچنین می تواند با خطوط ریز افتاده به نظر برسد . بنابراین، باید روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید تا پوست خود را هیدراته و حجیم نگه دارید. ممکن است به شما کمک کند گونه های پرتر داشته باشید.

یوگای صورت برای گونه های چاق

حتی اگر مردم یوگای صورت را برای تراشیدن صورت خود و برجسته کردن استخوان های صورت خود برای تقویت ویژگی هایشان انجام می دهند، برخی از تمرینات یوگا نیز می توانند گونه های شما را چاق کنند. بیایید چند روش برای انجام یوگای صورت برای گونه های چاق را ببینیم.

1- عضلات گونه را بلند کنید و لبخند بزنید

اولین تمرین یوگای صورت، مستلزم این است که ماهیچه های گونه خود را به سمت بالا بلند کرده و محکم لبخند بزنید. همچنین می توانید عبارات مختلفی بسازید. این به کشش عضلات صورت کمک می کند .

2- صورت خود را پف کنید

تمرین بعدی این است که هوای دهان را پر کنید و آن را به مدت 15 تا 20 ثانیه پف کنید. می توانید سعی کنید هوا را از گونه ای به گونه دیگر پف کنید. به آرامی زمان این تمرین را افزایش دهید. ممکن است در چند هفته نتایج قابل مشاهده ای را مشاهده کنید.

3- به آرامی گونه های خود را بکشید و نیشگون بگیرید

برای داشتن گونه‌های پرتر، می‌توانید به آرامی گونه‌های خود را به سمت بیرون بکشید و هر روز به مدت ۲ تا ۳ دقیقه آنها را نیشگون بگیرید. جریان خون را به سمت گونه ها افزایش می دهد و گونه های چاق را به شما می دهد .

حتما این تمرینات را با دست های تمیز امتحان کنید. همچنین می توانید قبل از یوگا از چند قطره روغن صورت روی دست خود استفاده کنید.

چگونه در یک هفته گونه های چاق داشته باشیم؟

هیچ روش اثبات شده ای برای داشتن گونه های چاق در یک هفته وجود ندارد، مگر اینکه وزن اضافی اضافه کنید و چربی زیر پوست صورت شما رسوب کند. با این حال، در اینجا چند نکته در مورد چگونگی چاق کردن گونه وجود دارد که اعتقاد بر این است که موثر است.

1- ماساژ آلوئه ورا

ماساژ صورت روزانه با آلوئه ورا به مدت یک هفته پوست شما را آبرسانی کرده و آن را حجیم می کند. برای گونه های چاق نیز می توانید صبح ها آب آلوئه ورا بنوشید.

2- از روغن زیتون استفاده کنید

ماساژ ملایم صورت خود با روغن زیتون گرم به مدت چند دقیقه هر روز ممکن است پوست شما را محکم کند و گونه های گردی به شما بدهد. این کار را روزانه به مدت 5-10 دقیقه انجام دهید.

3- دوغ و خمیر شکر

می توانید خمیری از 2 قاشق غذاخوری دوغ، یک پیمانه زردچوبه، 2 قاشق غذاخوری شکر، 1 قاشق غذاخوری عسل و جو له شده درست کنید. این خمیر را به مدت 15 تا 20 دقیقه دو یا سه بار در هفته روی صورت خود بمالید. پوست شما را تغذیه می کند و اسکراب با شکر کثیفی و منافذ تمیز را از بین می برد. این به افزایش جریان خون در صورت کمک می کند و گونه های چاق را به شما می دهد.

کرم درمانی

معمولا افراد علاقه بیشتری برای چاقی صورت با محصولات موضعی مانند کرم دارند. محصولات موضعی حاوی کلاژن و اسیدهیالورنیک یا مواد تقویتی بافت صورت هستند تا شما بدون عارضه صاحب صورت پر باشید. در زیر چند نمونه از این محصولات معرفی می شود.


برخی از خواص کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس:
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– پر کردن چروک های عمقی پوست
– محرک افزایش تنفس سلولی و بهبود دهنده فعالیت های حیاتی پوست
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداندن فرم اولیه چهره
– بازسازی کننده و تسریع ساخت سلول های لایه اپیدرم پوست
– اکسیژن رسان عمیق و تغذیه کننده پوست
– کلاژن سازی پوست
– لیفتینگ و فرم دهندگی فوری صورت
– ۵۰ میل
– ساخت کشور سوئیس
» برای خرید کرم لیپوفیلر لاکویینتا اینجا کلیک نمایید


لوسیون ولومایزینگ فبریژن Volumizing Fabrigen جهت حجم دهی برای نواحی صورت، سینه و باسن تجویز می شود. این لوسیون کاملا دارای ترکیبات گیاهی-دریایی طب سنتی، باعث می شود بمرور زمان بافت ناحیه تقویت شده و حجم بگیرید. لوسیون ولومایزینگ فبریژن حاوی آلوورا، روغن خراطین، روغن دارچین، روغن شنبلیله، روغن رازیانه، روغن جوجوبا، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و غنی از ویتامین E می باشد.
برخی از خواص لوسیون ولومایزینگ فبریژن:
– حجم دهی و گونه گذاری صورت
– حجم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن
– لیفت کننده صورت، سینه و باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست
– درمان چین و چروک و سفت کننده پوست
– درمان خطوط اخم و لبخند
– کاملا دارای ترکیبات گیاهی و دریایی
– حجم ۵۰ میل
برای خرید لوسیون ولومایزینگ اینجا کلیک نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *